Spring over navigation

Ærlig talt, jeg har prøvet. Jeg fik mine svedige små hænder i Crystal Castles‘ album, med den opfindsomme titel Crystal Castles. Jeg ved ikke helt hvad jeg forventede – måske en punket version af Ladytron – men det var ikke hvad jeg fik. Hvad jeg fik var en masse tilfældigt-sammensatte Atari-bips med en afsindigt hæs og irriterende lillepige-skrige-stemme henover.

Derfor er det med et lidt skadefro smil på, at jeg nu læser, at Crystal Castles er blevet fanget i at hugge elementer fra chiptune-communitiet og udgive det som deres eget. Timbaland-skandalen kan alle vel huske, og den blev kun sjovere af, at idioten ikke havde noget egentlig forsvar. Crystal Castles’ strategi på samme anklage ser ud til at være at ignorere det, og fortsætte ufortrødent med at ødelægge vores dagligdag.

Og oprette utallige MySpace profiler, tilsyneladende. Ærlig talt, den sidste giver mig epilepsi. Ærlig talt.

Nu mangler vi bare, at de forsvinder helt.
Nu mangler vi bare, at de forsvinder helt.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

